top of page

עמדת ספר הברכות של פולה פולארויד - Guest Book: הכל על עמדת צילום פולארויד עם ספר הברכות שתזכרו לנצח

בלוג הפולארויד של פולה פולארויד כל מה שצריך לדעת על פולארויד בחתונה: 'המדריך המלא לעמדת ספר ברכות בפולארויד' / 'המדריך לצילום פולארויד וספר ברכות פולארויד' / 'מדריך מקיף לעמדת צילום פולארויד בחתונות ואירועים עסקיים '


אני כותבת בלשון נקבה אז לכל הגברים זה גם בשבילכם :)

כמו שידוע לכן בשנים האחרונות נושא הפולארויד בעלייה מטורפת. יותר ויותר אנשים נחשפים לעולם צילום פולארויד ואפילו בקליפים של זמרים מכל העולם יש מצלמת פולארויד או תמונת פולארויד. היום בהרבה מאוד אירועים עסקיים וחתונות בארץ מסתובב צלם פולארויד וגם להרבה אנשים יש מצלמה בבית כתחביב או כמתנה שקיבלו.

"עמדת ספר ברכות פולארויד" היא עמדה יפייפיה וינטאג'ית שבשנים האחרונות כבשה את עולם החתונות בארצות הברית ב-2020 ו-2021. מדובר על מזכרת שהיא ספר ברכות שנכתבות על ידי האורחים שלכם ומצורפת אליה תמונת סלפי בפולארויד מקורי שמצולמות עם מצלמות פולארויד רטרו בכניסה לחתונה על עמדת צילום וייבוש תמונות פולארויד.


עמדת צילום פולארויד רטרו עם ספר ברכות מהמם, המזכרת הכי מרגשת ומיוחדת שתשאר לכם מהחתונה.

אז נעים מאוד אני דור מפולה פולארויד - חברת צילום פולארויד מקצועי שמתמחה אך ורק בפולארויד. בפוסט הזה אסביר לכם כל מה שצריך לדעת ולקחת בחשבון על עמדת צילום פולארויד וספר הברכות המהמם שלנו כמזכרת בלתי נשכחת מהאורחים שלכם. אחרי המון חתונות וניסון רב בצילום באירועים עם מצלמות פולארויד אביא לכם את כלל המסקנות בפוסטים מעניינים ומדויקים בלי בלבולי מוח. הפוסטים יגעו בכל הנושאים הקשורים בפולארויד החל מצילום פולארויד ועד מזכרות ומתנות פולארויד. אז איך הכל התחיל? בקצרה, אספר לכם איך בן זוגי ואני התחלנו להתאהב בפולארויד; לפני כמה שנים טובות בחתונה שלי ושל ניר ממש רציתי שתיהיה לנו עמדה צילום פולארויד וינטאג'ית כזו מעץ עם תמונות פולארויד שלנו ושל האורחים, רצינו שצלם יצלם את האורחים ויביא להם את התמונה ישירות מהמצלמה ליד, ממש כמו פעם זה עדיין סופר מהמם בעייני. הבעיה שהמחירים היו ממש ממש יקרים כמעט כמו צלם סטילס רגיל, אז החלטנו לעשות זאת בעצמנו ומאז התאהבנו והחלטנו שזה יהיה העסק שלנו, היום יש איתנו צוות של צלמי פולארויד אלופים ואנחנו עובדים עם המון חברות מוכרות (Google, H&M ועוד..), מגיעים לחתונות הכי מהממות בכל הארץ ואפילו פתחנו חנות אונליין לפיתוח תמונות על גבי דפי פולארויד מקוריים. אנחנו הראשונים בארץ שעושים את זה! מוזמנים לחנות כמובן. אז אחרי שהכרתם אותי, אני כמוכם חיפשתי מחיר הוגן לעמדת צילום מבלי להתפשר על מה שרציתי, לכן החלטתי לכתוב כאן בבלוג פולארויד את כל מה שצריך לדעת על פולארויד, אני כאן איתכם ובשבילכם.


אז איך נראית עמדת צילום פולארויד עם ספר הברכות של פולה שתחסוך לכם הרבה זמן? שאלה טובה..


אז מה יש לנו בעמדת צילום פולארויד וספר הברכות של פולה פולארויד

אז ככה, 2 מצלמות פולארויד, מחסניות תמונות פולארויד, ספר / מחברת A4 עם כריכה קשה ודפים חלקים, טושים, מדבקות, סרט הדבקה סיילוטייפ / וואשי טייפ, שלט הסבר לשימוש במצלמה.


לפני שסוגרים עמדת צילום פולארויד וצלם פולארויד בחתונה: מה צריך להיות כלול ומה לשים לב שאתם מקבלים ?

צלם מגנטים vs עמדת צילום פוטו בוט vs צילום פולארויד: איך בוחרים מה הכי מתאים לכם?


  • 2 מצלמת פולארויד או יותר - נספק לכם כמה מצלמות פולארויד Fujifilm mini 9 או מצלמות Fujifilm wide 300, אלו מצלמות פולארויד שאליהן מכניסים מחסניות עם תמונות פולארויד; כשמצלמים התמונה יוצאת מהמצלמה ולאט לאט הופכת מלבנה לתמונה עם סטייל רטרו (הכי ניינטיז שיש) - או מצלמות פולארויד Fujifilm mini 9 הן מצלמות קטנות שמוציאות תמונה צרה יחסית. - הכי מומלץ זה מצלמות פולארויד Fujifilm wide 300 שהן מצלמות מקצועיות המוציאות תמונות רחבות מכובדות לאירוע ואפשר לצלם כמה אנשים (בדיוק כמו 2 תמונות פולארויד MINI).

  • ספר / מחברת A4 עם כריכה קשה ודפים חלקים - נספק לכם את הספר הברכות השחור שלדעתנו הכי סקסי ומשקף את הסטייל הוינטאג'י אבל, אם בא לכן משהו אחר מוזמנות לבחור את הצבע שאתן הכי אוהבות.

  • טושים, מדבקות, סרט הדבקה סיילוטייפ / וואשי טייפ - שימו לב שנייר הדבק שאנחנו מספקים מספיק חזק כדי להחזיק את תמונת הפולארויד על הדף, יש גם וושי טייפ שהם ממש מגניבים עם צורות וצבעים מיוחדים.

  • שלט הסבר שימוש במצלמה - כדי שהאורחים יוכלו לתפעל את מצלמות הפולארויד בפשטות, נספק גם לוח גיר קטן עם מסגרת עץ הכולל הוראות פשוטות.

 

איפה הכי שווה להעמיד את עמדת ספר הברכות צילום פולארויד באירוע ?


אז אחרי שהבנתם את כל מה שיש בעמדת הפולארויד של פולה, אפשר להתחיל לחשוב על איפה הכי כדאי למקם את עמדת הפולארויד. אז הראש הוא כזה - מכיוון שהעמדה היא יפה, מעוצבת ומגניבה כדאי למקם אותה במיקום מרכזי שכולם יגיעו אליה ויראו אותו. חשוב מאוד שתהיה בכניסה לא רחוק מהכספת, ככה שהאורחים יגיעו, הם ישימו את המעטפה בכספת ואז יוכלו להצטלם ולכתוב לכם ברכה בנחת. הרעיון הוא שהם ימשכו אל העמדה היפייפיה ויראו את השלט שעליו יהיה רשום "צלמו את עצמכם, תדביקו בספר וברכו אותנו" או שאפשר גם באנגלית אם בא לכם יש לזה סטייל כייפי. אה... ומשהו חשוב, שימו לב שמומלץ להעביר את העמדה לאחר קבלת הפנים מהאזור של הכניסה לאזור של הבר או רחבת הריקודים כדי שיותר אורחים יגיעו להצטלם גם אחרי קבלת הפנים. אחרי שאנשים משתכרים קצת התמונות יוצאות קורעות, ממש מצחיקות להיזכר אחר כך.


מקווה לספק לכם את כל התובנות שקשורות בעמדת פולארויד רטרו כך שייחסכו לכם שעות של מחשבה, זמן יקר וכסף.



טיפים חשובים לעמדת ספר הברכות עם צילום פולארויד?


אחרי שהבנתן את הסיפור, אני רוצה לגעת בטיפים חשובים שימנעו מהעמדה שלכם לעמוד סתם ככה לבדה ולהיות הכי רלוונטית, מהממת ומושכת. יש המון דברים שיכולים להתפקשש בגלל שטויות אבל אל דאגה נמנה כאן את כולן..


תנו לחבר, חברה או בני משפחה תפקיד - "אחראי עמדת צילום פולארויד"

כדי שהעמדה תיהיה מסודרת ופעילה, שווה שאחד מהחברים שלכם יהיה על זה, כמובן שאנחנו יכולים לספק לכם גם את אחד הצלמים המוכשרים שלנו שידאג להכניס וויב לתמונה ולדאוג שכל מי שחשוב לכם יהיה בספר. תדאגו שהחבר יסביר איך לצלם ויתן פוש לכל מי שרושם ברכה. במצלמת הפולארויד אחרי כל 10 תמונות צריך להחליף מחסנית, אז אם החלטתם לוותר או לא בא לכם על השלט ההדרכה אז תגידו לחבר להחליף מחסניות ולוודא שהכל תקין פעם בכמה זמן. מבטיחה לכם שהחברים ישמחו לעשות את זה עבורכם ואפילו אפשר לחלק את ה"משימה" בין 2-3 חברים במהלך כל החתונה.


סידור עמדת צילום פולארויד, ספר הברכות והאביזרים

בתור התחלה אומר לכם שכדאי להציב שולחן יחסית רחב (לא גדול מידי ולא קטן מידי) אפשר גם שני שולחנות קטנים או שולחנות בר, תציבו את מצלמות הפולארויד במקום מרכזי בשולחן, תשאירו את הספר פתוח. את הקישוטים, וואשי טייפ, מדבקות והטושים שימו לצד הספר ככה שיהיה קל לאורחים להבין מה לעשות.


תאירו את עמדת הצילום באור טבעי

כדי שיוסיף לעיצוב ויהיה בולט לעין אפשר להוסיף מנורות תאורה עם אור חם צהוב שיוסיף לאווירה, יש בכל חנות יצירה, בתל אביב יש בכפר גלעדי וגם אפשר להזמין באינטרנט צירפתי לכן לינקים באמזון, איביי, אליבאבא וכו'..


דואגים למחסניות תמונות פולארויד לגיבוי

לפעמים המחסניות נגמרות ואז אנשים ממשיכים לכתוב ברכות אך ללא תמונת סלפי פולארויד שלהם, זה באסה קצת אבל בגלל זה אנחנו מחמשים את העמדה בעוד כמה מחסניות גיבוי שיהיו גלויות לעין ולא לשכוח להוציא אותן מהעטיפה שלהן.

תשקלו לקחת שירות צילום פולארויד או השכרה של עמדה צילום פולארויד אם אתן מפיקות בנשמה וממש אוהבות את התהליך אז זה הכי כיף בעולם ללכת לקנות, לעצב ולסדר את הכל שיהיה מושלם. אבל הכל תלוי בזמן שלכן ובמד הרתיחה של הוריד במצח שלך :) ממליצה למי שאין לה כוח לעבוד קשה לקחת שירות צילום פולארויד (כמו שאנחנו מספקים ב- WERPOLA@) שכולל צלם פולארויד מקצועי ובעל ניסיון שמסתובב בין האורחים ששלכם ונותן תמונות פולארויד ישירות מהמצלמה ליד ותולים בעמדה מעוצבת עם אביזרי תלייה והדבקה לתמונות. בנוסף יש גם עמדות שאפשר להשכיר עם מצלמות עם תמונות פולארויד, עם ספר ברכות, אביזרים נלווים ועוד מלא אקססוריז שווים ככה שלא צריך לעשות שום כלום.


תתנו לאורחים שלכם טעימה מהעבר


עמדה שמושכת את העין של האורחים ולא מייצרת תור מאחר והצלמים עוברים בין האורחים שלכם. יש בעמדה אביזרים מהממים כמו מיני אטבי עץ, מגנטים להדביק מאחורי התמונה ופקקי שעם ממוחזרים כמעמדים לתמונה.


תדביקו כמה תמונות בעצמכם בתוך הספר

כדי שהאורחים שלכם יבינו את הקטע של עמדת הצילום הייתי ממליצה להדביק כמה תמונות שלכם מראש כבר בתוך הספר.


העמדה המודרנית של פולה פולארויד -תוותרו על הספר ותשמרו את התמונות אחרי זה בקופסת עץ


נניח ליד המצלמות במרכז השולחן קערה גדולה עם כמה תמונות ונוסיף גם פתקיות קטנות עטים וסיכות לדפים, אפשר לרשום על הפתקיות ברכה להצמיד עם הסיכה לתמונה ולהניח בקערה, זה נראה מדהים, כמובן אנחנו יכולים לספק קופסת עץ לתמונות הפולארויד.


במקום ברכה תבקשו מהאורחים שלכם "טיפים קורעים לזוגיות מושלמת"


דבר ראשון תוודאו שדודות גרושות לא רושמות לכן עצה (סתם...). תשאירו טושים צבעוניים ותתנו להם לרשום עצה קצרה ועניינית שתשרת אתכם בעתיד, מזכרת נפלאה.


לכו על עמדת צילום פולארויד בעיצוב מינימאליסטי של פולה פולארויד


תבחרו מצלמה לבנה או תכלת, יש לפעמים גם שחורה, תניחו מתחת לשולחן סלסלה עם נייר קרפ שעליו האורחים יזרקו את התמונות שעליהן כתבו משהו מגניב.


בחרו בעמדת צילום סלפי פולארויד בעיצוב אורבני קלאסי של פולה פולארויד


סלסת קש, מסגרת זהובה או חלודה, טושים וסרטי הדבקה בצבעים קרמיים, תבקשו מצלמות פולארויד עם צבעים קרמיים וחלקים.

bottom of page